Canvi de sentit al carrer Figueral i a la carretera de l’Ametlla

0
mapa_garriga_centre_01

El carrer del Figueral i la carretera de l’Ametlla canvien de sentit de circulació i passaran a ser d’una sola direcció.

La cta. de l’Ametlla tindrà només sentit ascendent i serà una via d’entrada al municipi, mentre que el carrer del Figueral serà de sentit únic en el tram comprès entre la carretera Nova i el carrer del Banys, prenent una direcció descendent de sortida del municipi.

Aquests canvis han estat proposat en el pla de mobilitat de la Garriga per a pacificar el trànsit dins del nucli urbà i generar nous aparcaments en el centre.

En declaracions a Ràdio Silenci, el regidor d’acció territorial Sr. Quim Fornés explica que els tècnics en seguretat viària indiquen que els carrers amb un sol sentit de circulació afavoreixen a la seguretat vial.

Escolta la crònica de Ràdio Silenci:

{play}http://lespaidigital.com/audio/maig2010/19-05-10 CANVI DE CIRCULACIO.mp3{/play}

Article anteriorBotifarrot amb pilotes!
Article següentMesures preventives contra el mosquit tigre
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.