Comunicat de la secció local d’Unió Democràtica

0
140

Vull fer palesa la meva adhesió i la de l’Agrupació Local a la convocatòria que té per lema REINVIDIQUEM EL CENTRE, el 15 de maig a les 18 hores, a la Plaça de l’Església.

Hi hagut moltes manifestacions com la nostra sobre la manca de participació ciutadana, que ha acabat amb el “decretazo” de l’equip de govern, amb la negativa d’aquest (PSC, EiLG i ICV) de celebrar un Ple Extraordinari per a debatre l’esmentada rehabilitació.

Demanem als nostre afiliats i simpatitzants l’assistència al manifest, que neix des de la pròpia ciutadania i que, per tant, és un acte públic que no ha de ser aprofitat per cap formació política, sinó que és una mostra més que la ciutadania tée dret a decidir i a manifestar si no està d’acord amb el que els polítics decideixen.

Ens adherim al manifest de la Fundació Maurí expressat des de la defensa del patrimoni i, en cap cas, des de una vessant, política donat la composició dels signants.

Tots a la manifestació! La ciutadania té una oportunitat de manifestar que també té dret a decidir!.

Frederic Moreno

President

Regidor de l’Ajuntament de la Garriga

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí