A la una del migdia, després de 4 hores de votacions al col·legi electoral de la Garriga, situat a la Plaça del Silenci, 750 garriguencs i garriguenques ja han exercit el seu dret a vot, que correspon al 6 % de la participació. La Garriga ja havia obtingut un 7,5 % de vot anticipat.
La jornada s’està desenvolupant amb total normalitat, llevat d’una petita incidència informàtica a les 9 del matí que ha estat resolta ràpidament.
Fins al moment, han votat els dos regidors d’ICV (Quim Fornés i Patricia Astorga), components de la CUP (Ramon López i Marc Barbeta) el regidor del GIG (Jaume Aspa), dos de CDC (Meritxell Budó i Joan Esteban), un d’UDC (Frederic Moreno), un d’ERC (Oriol Ramon) i un d’EILG (Miquel Pujol). L’organització no té cap notícia de la possible presència de regidors del PSC al col·legi electoral. Tampoc no ha notificat la presència el diputat de Ciudadanos que viu a la Garriga, Albert Rivera.
Plataforma Cívica La Garriga Decideix