La FUMH i VOTV presenten la “Indústria Verda”

0
fumh_votv

La Fundació Universitària Martí l’Humà i Vallès Oriental Televisió, han presentat públicament el nou espai Indústria Verda que, promogut per l’Aula d’Empreses de la Fundació i realitzat per VOTV, pretén divulgar les bones pràctiques mediambientals que empreses, institucions i entitats porten a terme a la comarca perquè serveixin d’exemple social.

L’acte ha servit també per signar un conveni de col·laboració entre les dues entitats tant per dur a terme aquest interessant projecte com per desenvolupar-ne de nous.

Indústria Verda es presenta en petit format titulat CRONO VO, a través d’aquestes càpsules mediambientals. A partir d’aquest moment, a través de l’Aula d’Empreses de la Fundació Universitària Martí l’Humà, es promourà que les empreses que portin a terme bones pràctiques vulguin també donar a conèixer la seva experiència.

Per part de VOTV, CRONO VO tindrà continuïtat en altres sectors, com ara l’educació o la sanitat. De moment, s’ha inaugurat amb el d’ Indústria Verda.

Fotografia: D’esquerra a dreta, Santiago Cucurella, director de la Fundació Universitària Martí l’Humà i, Albert Jordana, director gerent de Vallès Oriental Televisió

Article anteriorPropostes d’ERC per a la futura estació de tren
Article següentEspai enquesta
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.