Primera retransmissió esportiva de la història de Ràdio Silenci

0
retransmissi_radio_silenci

Mica en mica Ràdio Silenci va creixent i augmentant la seva oferta radiofònica. Una clara mostra d’aquest fet és la propera retransmissió en directe del partit d’hanbol que l’Hanbol la Garriga-Tamayo disputarà al pavelló de Can Noguera contra el Joventut d’Handbol de Mataró, el proper dissabte 20 de març a partir d’un quart de vuit del vespre.

 

Per aquesta primera retransmissió, que es podrà seguir a través del 107.4 de la FM o bé a través de la web de Ràdio Silenci, es comptarà amb la col·laboració d’en Xavi Moya, que narrarà el partit, d’en Josep Maria Permanyer i d’en Ramon Valera a l’anàlisi tècnica, d’en  Quim Grèbol al micròfon autònom, de l’Edgar Colomé com a realitzador tècnic i d’en Marc Querol a la coordinació general de l’espai.

 

Fotografia: Equip que farà la primera retransmissió esportiva de Ràdio Silenci

Article anterior“Copenhagen, Una oportunitat perduda?”
Article següentCLASSIFICATS i BORSA DE TREBALL a la web
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.