Des del divendres 19 de març fins el dia 22 del mateix mes es celebra a la Garriga la Setmana de la Fusta, la qual esdevé un bon aparador per les empreses relacionades amb el sector del moble així com pels diferents centres formatius del municipi que ofereixen estudis relacionats amb aquesta activitat.
Les activitats començaran el dia 19 a Can Raspall, on es presentarà una exposició de treballs realitzats per diversos alumnes dels centres educatius de fusta la Garriga i on es lliuraran els premis als millors estudiants del curs. Alhora, i també a Can Raspall, es presentaran els projectes del Concurs “Pensar el mobiliari del futur”.
Altres activitats remarcables seran les lúdiques, destinades a totes les edats. Així les coses, el dissabte, la Plaça de Can Dachs acollirà tallers de percussió i de construcció d’instruments, alhora que s’hi faran exhibicions de talla i torneria. Al marge d’una fira alternativa, el mateix dissabte les orquestres de l’Escola de Municipal de Música oferiran un concert.
I per acabar, el dilluns 22 de març Can Raspall acollirà tres jornades tècniques.
